Otevřené návěsy
HORNÍ STRUKTURA
9.000 mm-13.600 mm přední přímka, vnitřní
Šířka 2550 mm, šířka 2440 mm
• Se 4 nebo 5 kryty na stranách a pouzdru
jízdní
• Kryty jsou připojeny externě,
Rozměr 800-900 mm
• Základna sestávající z řady plechů a a
řada dřeva
se zavře
• Stiskněte v určitých intervalech na základně
tisk "Z" pražce jsou k dispozici
PODVOZEK
• Zesílený hlavní rám "I" sekce 120/12
Plech 5 mm, horní a spodní plochý
s automatickým svařovacím strojem pod tavidlem
svařování
• Tyto podvozky jsou vzájemně propojeny proti
ohýbání.
NÁPRAVY
2 a 3 nápravy s nosností 9 a 12 tun
se používá
Těžké brzdové destičky v souladu s normami TSE
Jsou tam páky provozní brzdy
SUSPENZE
Parabolické dvoupatrové Z nůžky a
tlumiče nárazů
ZVEDÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Řízená přední náprava kabiny
zvedací systém
PNEUMATIKY A RÁFKY
Pneu 385/65 R22,5
ELEKTRICKÉ ZAŘÍZENÍ
• Normy SAE a Tüv obecně
vyhovuje předpisu
• Elektřina je z vozidla odebírána 7kolíkovým konektorem
zásuvka.
Parkování vzadu, stop, signál, SPZ
reflektory přívěsu a oranžové varování na bocích skutečně existují
BRZDOVÉ KOVÁNÍ
71/320 frensystem podle norem EC.
• Automatické brzdové ráčny
2S / 2M EBS
KING-PIN
• 2”nebo 3” královský čep v normě DIN 74080 nebo DIN
74083
se používá
CHODIDLA
• Dvourychlostní teleskopický, mechanický transport
stopa, nosnost 24 tun
MALOVAT
• Mytí podvozku a nástavby + pískování
+ 2 + 1 nátěr Akrylová barva
být vymalován
BARVA
Ral kód
STANDARDNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ
Částečný nátěr pneumatik skupiny zadní nápravy
plastové blatníky
2 plechové boxy na nářadí
Trh s plastovou vodou
1 nosič rezervního kola s košíkem
Místo havárie hliníkového kola
• Klín a poloha klínu
VOLITELNÉ FUNKCE
Evropská skupina náprav a všechny druhy vybavení
Hlavní podvozková ramena divize NPI
Základna MDF dokončena nebo dokončena plechem
krytina
Hliníkový ráfek
Dvojitý nosič rezervního kola
Zvedací náprava
Zvedněte nárazník
• Hasicí přístroj a trubice
Volitelné doplňky krytů
Volitelná značka pneumatiky
Volitelné barevné kódy RAL